"נפלאות העונג הזוגי"

ערב מיוחד לנשים נשואות בלבד על קפה ועוגה. הרצאה חובה לכל אישה! פתיחת דלת לשיח, לימוד ומפגש על אינטימיות בקדושה. הערב כולל מבוא של איילת על חשיבות המיניות מתוך שמחה ביהדות ולאחריה הרצאה מדהימה מפי ברי לבקוביץ – סקסולוגית חברתית . הרצאה מקצועית ומפורטת על מיניות האשה ומיניות הגבר ומה שבניהם, איך לחדש ולרענן את חיי האהבה מתוך קדושה.
בהרצאה תינתן גם הדרכה על אביזרים לעינוג זוגי, מענה לשאלות אישיות, ומכירת מוצרים מסדרת האהבה בהנחה.

מאות נשים בכל רחבי הארץ כבר שמעו את ההרצאה, התגובות מדהימות, לרבות מהן זו הרצאה שמשנה את כל היחס והגישה למיניות ומשדרגת את הזוגיות.
אנו נבוא אליכם לעיר, ליישוב, לקהילה.
מתאים לקהילות, ועדת תרבות, בישוב , בכפר, בעיר, בתי כנסת וארגונים, ולכל אישה שרוצה להרים את הכפפה ולארגן ערב משמעותי . להזמנות או פרטים נא למלא פרטים כאן ונחזור אליכם.

רוצה להזמין אותנו להרצאה?

אנא מלאי את הפרטים ואנו נחזור אליך בהקדם לתיאום ההרצאה.

    כתובת
    שם מלא
    טלפון
    דוא"ל

    המלצות

    המלצות מנשים שהיו בהרצאות שלנו

    דינה אברמסון

    עיתונאית ואשת יחסי ציבור

    מיכל מינצר

    מדריכת כלות ומאמנת לקראת זוגיות

    בתור מאמנת זוגית, מדריכת כלות ומנחה למיניות, הייתי סקרנית לקראת ההרצאה “נפלאות העונג הזוגי”. ההרצאה היתה מרתקת ומעשירה. מתאימה לכל אישה בכל שלב בחיים. עמדה לפנינו אישה “רגילה”. לא דמות של פנטזיה נשית מחפיצה. לא צעירה מידי. לא מבוגרת מידי. לבושה סולידי ואסטטי. פשוטה ונינוחה. אחת שכולנו יכולות להזדהות איתה. מדברת בכנות על הדרך שעברה ומלמדת אותנו לאהוב את עצמנו ואת הגוף הנשי על נפלאותיו. משכנעת בכנותה. ברורה בתחושת השליחות שלה. אני ממליצה על ההרצאה הזאת הן מהמקום המקצועי שלי והן כאישה.

    רוצו! וזה לא במקום ביקור אצל איילת בחנות. (:

    המגמה של איילת, ליצור בחנות שלה מרחב להעצמת הקשר הזוגי בקדושה, ידועה מזמן.

    החנות קמה בשכנות לחנות ספרי הקודש של בעלי, ששכנה אז במרכז המסחרי באפרת. למרות הרמות הגבה ששאלו איך תשכון לה חנות לבני נשים לצד ספרי קודש ותשמישי קדושה…

    איילת אומרת שזה משום שתשמיש המיטה גם הוא עניין של קדושה.

    רחלי ויינשטוק

    מדריכת כלות

    12 שנה אני עוסקת בנושא,שמעתי המון הרצאות על מיניות, הרצאה מקצועית וחשובה שחידשה לי המון כמו זו של ברי לבקוביץ’ אתמול בערב לא שמעתי הרבה זמן!

    כמדריכת כלות כל הנושא של שימוש בעזרים בחיי אישות מאוד הרתיע אותי, הבנתי אתמול כמה חשוב לשמוע הדרכה מקצועית בעניין, כל אישה ובטח מדריכות כלות.
    אז נשים יקרות אם יש עוד הרצאה אל תפספסו!
    ואם אין עוד הרצאה תקבעו פגישת יעוץ עם איילת ספרא בחנות.

    כלות שהדרכתי בעבר- זה נוגע גם אליכן, את הידע הזה לא קיבלתן ממני.

    תודה לאיילת ספרא שפשוט עושה מהפיכות טובות בלי לדבר הרבה.

    אפרת גנטק

    מנהלת בית ספר, מאפרת ומעצבת שיער

    לפני זמן מה ראיתי מודעה על הרצאה מסתורית. “נפלאות העונג הזוגי”. הואיל והיוזמה הגיעה מאיילת ספרא, ידעתי שיש על מי לסמוך ושהנושא נבדק לעומק בציציותיו.

    פרסמתי בין חברותי והלכנו יחדיו לערב מסקרן ללא ציפיות גבוהות. להפתעתי, הערב היה מאוד איכותי ומקצועי!

    דברי הפתיחה של איילת היו חדשניים, הלכתיים, חשובים ומרגיעים. השיחה של ברי הסקסולוגית היתה מרתקת.

    ככלה צעירה מדריכת הכלות שלי לימדה אותי בעיקר מה אסור. ההרצאה פתחה לי את השיח על המותר והנכון ואת הידע להכיר את גופי, את עצמי. הכל היה מפתיע ומחדש. לכן, שמחתי כ”כ להביא את אותה הרצאה אל סלון ביתי, לאפשר לעוד נשים להיחשף לטוב הזה, ואפילו בשביל חינוך ילדיי.

    תודה על הזכות!

    יעל ברמן

    דולה, מדריכה לחיי אישות ויוגה בריאה

    לקח לי זמן להבין שאני ה”לא נורמלית. שזה שגדלתי בבית פתוח, שאני מחוברת לגוף שלי ואוהבת אותו, שספגתי מסרים של מיניות זה דבר בריא וטוב ושמח, זה לא מובן מאליו.
    ככל שאני עובדת עם נשים וזוגות, אני מבינה שמה שתפסתי כידע פשוט, הוא לא ברור מאליו
    ושזוגות מתמודדים לא מעט עם תפיסות שספגו בצעירותם ומרחיקים אותם מעצמם.
    כך מצאתי את עצמי לפני כמה שנים מחפשת כלים נוספים לעזור לנשים ולזוגות, ולמדתי באחד המחזורים הראשונים של מרכז יהל.
    איילת ספרא, בעלת החנות she נשי המקסימה באפרת, בוגרת מרכז יה”ל גם היא, החליטה לשלב את הידע החשוב הזה בתוך החנות שלה, והשיקה את סדרת האהבה. יחד עם ברי, היא מעבירה ערב שלא כדאי לפספס!
    הרצאה מעשירה, מפנקת ומעמיקה. ממליצה בחום לכל אישה! זהו ידע ששווה זהב ומוגש במתיקות, באהבה ובהירות.

    ברוריה ברטלר

    סטייליסטית משנה חיים

    הוזמנתי להרצאה יחודית על נפלאות העונג הזוגי. הגעתי בלי לדעת לאן אני צוללת ובלי ציפיות, אך נדהמתי והופתעתי כל כך! הרצאה עשירה בתכנים ברורים וישירים המסבירים לכל אישה באופן הכי פשוט וברור איך היא יכולה להעצים ולדייק את החוויה המינית שלה. זו הרצאה שבאה לספר לכל אישה את עצמה, לדייק לכל אישה היכן היא אוחזת בזוגיות שלה. זה לא רק מסייע לאישה איך לשפר את האקט והעונג המיני עצמו, אלא בהרצאה עצמה את באה ולומדת את עצמך מחדש. את לומדת לרענן, לגוון ולהוסיף כל כך הרבה לחוויה הזוגית הכללית שלך. ההרצאה הוסיפה לי רק טוב ושמחה, ובעקבות זאת בחרתי להזמין את ההרצאה אלי הביתה כדי שעוד נשים יוכלו לשמוע ולהיחשף לטוב הזה, שצריך להמשיך ולגדול בעולם. תודה איילת ספרא וברי לבקוביץ. אתן הייתן בשבילי פשוט מגדלור.

    המלצות הגולשים

    ‫ההמלצה שלכם חשובה לנו

    Back to Top
    נגישות

    רגע, אל תצאי!

    קבלי מאיתנו 5% הנחה ע"י הצטרפות למועדון הנשים האקסלוסיבי בישראל

    הצלחת! קוד הקופון שלך הוא:

    5OFF