לא מזמן הוזמנתי לדבר בפני נשים שמסיימות בקרוב קורס להכשרת מדריכות כלות.

מתברר שיש קשר חזק בין מדריכת הכלות לביננו מדריכות של הלבשה תחתונה לקראת ערב הכלולות.

כלה שמגיעה אלינו מעוניינת בהלבשה תחתונה מקצועית פרקטית שמותאמת לשמלת הכלה בה השקיעה אנרגיות רבות, ובתחתונים בצבעים שונים כהגדרת ההלכה.

המעבר מהלבשה תחתונה של רווקה להלבשה תחתונה של כלה הנכנסת לחיי זוגיות, דורש התייחסות והכנה נפשית. המעבר מהלבשה תחתונה פרקטית בלבד להלבשה תחתונה נשית, יפה, מבדים רכים של תחרות וסאטנים יש בה אמירה. הכלה בעצם אומרת לעצמה: ‘אני רוצה להשקיע בעצמנו, בזוגיות שלנו, באינטימיות הפרטית שלנו, בתוך ביתנו’. היא אומרת בזה לבן זוגה ‘אתה חשוב לי, אכפת לי להיות יפה בשביל שנינו בלבד’ (בניגוד לשמלת כלה שאותה כולם רואים).

כשכלה לא עוברת הכנה והדרכה טובה של מדריכת הכלות היא מגיעה לחנות מתוך מבוכה גדולה. צוות Sheנשי שם לו למטרה לתת לכלה חוויה חיובית מתוך הבנה שהשלב הזה עשוי להשפיע על חייה הזוגיים בעתיד.

חיזוקים חיוביים, נירמול הרגשת המבוכה, חוויה של חגיגה ושמחה, וגם התייחסות לקושי במעבר.

כשכלה מודדת סט נשי יפה היא מתייחסת לאזורים האינטימיים שלה באהבה, אזורים שיהיו משמעותיים בחיי הזוגיות החדשים אליהם היא נכנסת.

מדריכת כלות יקרה, המפגשים שלך עם הכלה פותחים שיח לא רק על ענייני הלכה אלא הזדמנות לשיח על מיניות, דימוי גוף, חיי אישות. אל תתרכזי רק בהיבטים ההלכתיים אלא עשי עימה חסד (את אולי היחידה בחייה שתדבר איתה על נושאים אלו) וספרי לה את סודות המיניות והזוגיות, יחסי אישות הוא דבר נפלא, מיניות היא מתנה מאת הקב”ה, פיתוי הבעל הוא דבר מקודש כמו שעשו הנשים במצרים (המראות הצובאות).

תמיד אמרתי שהחנות שלנו היא הרבה מעבר לסתם חנות.

השליחות הזאת היא שליחות משותפת לנו ולכן מדריכות יקרות.

בעזרת ה’ נעשה ונצליח. איילת ספרא.

‫ההמלצה שלכם חשובה לנו